Науково – Методична проблема
“Тестування – сучасний підхід до навчання учнів”
Обгрунтування проблеми
Впровадження тестового
контролю знань стає зрозумілою з появою ЗНО на Україні. Отже, розумне
використання тестів на уроках збагачує навчальний процес, готує учнів до
майбутніх життєвих іспитів.
Завдання проблеми
Скласти
тестові завдання, що відповідають вимогам технологічності, форми і змісту.
Тести базуються на
розумових навичках учнів:
ÒРозуміння (пояснює,
показує);
ÒЗастосування
(демонструє);
ÒАналіз (обмірковує,
міркує);
ÒСинтез (комбінує,
моделює);
ÒПорівняльна
характеристика (порівнює за параметрами).
Характерні особливості тестів:
1.Відносна простота
процедури проведення;
2.Безпосередня фіксація
результатів;
3.Можливість використання
як для індивідуальної роботи, так і для перевірки знань цінних груп учнів;
4.Зручність математичної
обробки;
5.Короткочасність;
6.Наявність встановлення
стандартних норм.
Види тестів з фізики: