Методична скарбничка

Науково – Методична проблема
“Тестування – сучасний підхід до навчання учнів”
Обгрунтування проблеми
  Впровадження тестового контролю знань стає зрозумілою з появою ЗНО на Україні. Отже, розумне використання тестів на уроках збагачує навчальний процес, готує учнів до майбутніх життєвих іспитів.
Завдання проблеми
Скласти тестові завдання, що відповідають вимогам технологічності, форми і змісту.
Тести базуються на розумових навичках учнів:
ÒРозуміння (пояснює, показує);
ÒЗастосування (демонструє);
ÒАналіз (обмірковує, міркує);
ÒСинтез (комбінує, моделює);
ÒПорівняльна характеристика (порівнює за параметрами).
Характерні особливості тестів:
1.Відносна простота процедури проведення;
2.Безпосередня фіксація результатів;
3.Можливість використання як для індивідуальної роботи, так і для перевірки знань цінних груп учнів;
4.Зручність математичної обробки;
5.Короткочасність;
6.Наявність встановлення стандартних норм.
Види тестів з фізики:

    1.       За характером відповіді
2.       За дидактичним змістом
3.       За рівнем засвоєння навчального матеріалу
4.       За видами перевірки
5.       За призначеням
6.      
За характером формулювання

2. Диференційований підхід до учнів під час роз'язування задач з фізики