Методична скарбничка


Науково – Методична проблема
“Тестування – сучасний підхід до навчання учнів”
Обгрунтування проблеми
  Впровадження тестового контролю знань стає зрозумілою з появою ЗНО на Україні. Отже, розумне використання тестів на уроках збагачує навчальний процес, готує учнів до майбутніх життєвих іспитів.
Завдання проблеми
Скласти тестові завдання, що відповідають вимогам технологічності, форми і змісту.
Тести базуються на розумових навичках учнів:
ÒРозуміння (пояснює, показує);
ÒЗастосування (демонструє);
ÒАналіз (обмірковує, міркує);
ÒСинтез (комбінує, моделює);
ÒПорівняльна характеристика (порівнює за параметрами).
Характерні особливості тестів:
1.Відносна простота процедури проведення;
2.Безпосередня фіксація результатів;
3.Можливість використання як для індивідуальної роботи, так і для перевірки знань цінних груп учнів;
4.Зручність математичної обробки;
5.Короткочасність;
6.Наявність встановлення стандартних норм.
Види тестів з фізики:

    1.       За характером відповіді
2.       За дидактичним змістом
3.       За рівнем засвоєння навчального матеріалу
4.       За видами перевірки
5.       За призначеням
6.      
За характером формулювання